User Name  Password
Photobucket
Silken Fire's Fireplace is On Temporary (Monitored) Hiatus
Title: RobeD4love's Talent is on cue!
Hop to: 
Search Tags: RobeD4love, Story, Talents
Views:183     
New Topic New Poll
<<Previous ThreadNext Thread>>
Page 1 / 1    
AuthorComment
Aimoo Team
 Author    


(Date Posted:04/01/2009 13:59)
Share to: Facebook Twitter MSN linkedin google yahoo

This message has been deleted due to Termination of Account.
usertype:6
Julie45
Share to: Facebook Twitter MSN linkedin google yahoo 1# 



From: USA
Registered:03/31/2009

RE:RobeD4love's Talent is on cue!
(Date Posted:04/01/2009 15:45)

I use too play pool when I was in my 20s and poetry I love reading you will have to share some Rob... smiley29
usertype:5 tt= 0
WiTcHh
Share to: Facebook Twitter MSN linkedin google yahoo 2# 



Rank:Tiger Eye

Score:3660
From: Canada
Registered:11/18/2008

RE:RobeD4love's Talent is on cue!
(Date Posted:04/01/2009 16:22)

lol
I couldnt play pool
if my life depended on it
so many tried

now poetry...........you should
post some here
usertype:3 tt= 0

--------------------------------------------------------------
♥--๛Ẅ݆¢ђ๛-- ♥

ShYaNn
Share to: Facebook Twitter MSN linkedin google yahoo 3# 



Rank:Emerald

Score:2580
From: Canada
Registered:11/08/2008

Re:RobeD4love's Talent is on cue!
(Date Posted:04/01/2009 20:08)

You sound like my hubby... Canadian, aries, pool player, poetry writer... Nifty. Welcome to the group :)
usertype:1 tt= 0
SparklingRose
Share to: Facebook Twitter MSN linkedin google yahoo 4# 



Rank:Diamond

Score:5080
From: USA
Registered:01/02/2009

RE:RobeD4love's Talent is on cue!
(Date Posted:04/03/2009 21:36)


*snort*.... I'm  not ALLOOOOWED to play pool... OR, billiards.... noooooooo...
smiley85




GOD, *eyes well up*, some people can be SOOOO  meeeaaan, yanno?!


......Meh....



Meh... I  NE-E-E-D  A H  H-U-U-U-G-G-G.....! 
smiley6





** Swoops down, and snatches up Maisy, and slams her against my chest, and hugs the squeaks out of 'er with both arms! **


** Calms down a bit... let's soggy furred Maisy scamper off.... snatches 8/10 kleenex outta the box... hiccups twice... n reaches for a glass of water.... takes a sip... hiccup... hangs her head... siiigghhs....  **



You wouldn't be all judgmental, and mean, like that would ya, Rob???  ** mop my face with a fist full of Kleenex, blow my nose, hiccup, and.... )  Hey... We share the same birthday!... *pleads with hope* would that get me a chance to a shoot game with ya? ... just... ONE  ???

(Message edited by SparklingRose On 04/03/2009 21:47)
usertype:3 tt= 0
Aimoo Team
Share to: Facebook Twitter MSN linkedin google yahoo 5# 



RE:RobeD4love's Talent is on cue!
(Date Posted:04/13/2009 18:56)

This message has been deleted due to Termination of Account.
Silken_Fire
Share to: Facebook Twitter MSN linkedin google yahoo 6# 



Rank:Diamond

Score:50800
From: Canada
Registered:11/06/2008

RE:RobeD4love's Talent is on cue!
(Date Posted:04/14/2009 20:51)

Rose isn't allowed to play with big long sticks.... AND... as you can see, she sogs up the green... smiley29

I think, from my own experiences with shooting pool, that some people must have a far better sense of direction than I was born with.  Now, I don't get lost looking for new addresses and I can generally squeeze my vehicle into some hellishly tight places but stick a pool cue in my hand and tell me to bank a shot and I am not going to impress a single soul.  By the time I'm finished, even the cat is glaring at me and all the people have run for cover.  I dunno... I think it's an art form or there must be some special secrets to it that everybody else knows but me... (Well, me AND Witch.. LOL).

I agree Rob... you should post some of your poetry...

Thank you for giving us a glimpse of you... and NO, I WON'T play a game of pool with you... You sound like a luxury very few of us can afford in THAT particular arena...



usertype:1 tt= 0
Aimoo Team
Share to: Facebook Twitter MSN linkedin google yahoo 7# 



RE:RobeD4love's Talent is on cue!
(Date Posted:04/19/2009 21:42)

This message has been deleted due to Termination of Account.
Silken_Fire
Share to: Facebook Twitter MSN linkedin google yahoo 8# 



Rank:Diamond

Score:50800
From: Canada
Registered:11/06/2008

RE:RobeD4love's Talent is on cue!
(Date Posted:04/19/2009 22:07)

Dots???  smiley36


Tables have dots????  smiley17


I didn't...  smiley61


I wouldn't.... smiley61


I never did.... smiley68


Dots??? smiley87


Holy!!!  I guess I was smiley88 from the beginning...


I never saw any dots  smiley102


People (such as my ex) would go stand on the other side of the table when I was about to make a shot toward the other side of the table and I'd just aim for their belly buttons... smiley104

I guess that's not how it's done huh???smiley85

No wonder nobody wanted to play with me... smiley6

usertype:1 tt= 0
WiTcHh
Share to: Facebook Twitter MSN linkedin google yahoo 9# 



Rank:Tiger Eye

Score:3660
From: Canada
Registered:11/18/2008

RE:RobeD4love's Talent is on cue!
(Date Posted:04/20/2009 05:36)

lol
many have tried over my life time
too many too count

i'm with silken..........cant hold
a stick and hit a ball for any money
in the world........like golf.......them
balls are way toooooo small!!
lol
oh i was told to look at the spot
on the table where I wanted the
ball to go
lol
yea ok!
usertype:3 tt= 0

--------------------------------------------------------------
♥--๛Ẅ݆¢ђ๛-- ♥

ShYaNn
Share to: Facebook Twitter MSN linkedin google yahoo 10# 



Rank:Emerald

Score:2580
From: Canada
Registered:11/08/2008

Re:RobeD4love's Talent is on cue!
(Date Posted:04/20/2009 09:31)

Love pool... The tables I have played on tho, I saw no dots??? I find tho, I spend so much time teaching other people to see the angles, that my own game is shot :S Good thing I don't bet money... On a more complex scale, where you hit your cue ball, the velocity, the spin and the measure of distance can also play a huge factor. Rat has wanted a pool table for so long... I guess that's another thing to add to the "must have" list for if we ever have the guts to move again (room for horses, check. Room for people in the house, check. View, check. Within 20 mins of the next town, check. Room for pool table, check.)... I quit playing with him tho. He tossed the rule book at me and I told him what he could do with it, lol...
usertype:1 tt= 0
Aimoo Team
Share to: Facebook Twitter MSN linkedin google yahoo 11# 



RE:RobeD4love's Talent is on cue!
(Date Posted:04/25/2009 19:10)

This message has been deleted due to Termination of Account.
ShYaNn
Share to: Facebook Twitter MSN linkedin google yahoo 12# 



Rank:Emerald

Score:2580
From: Canada
Registered:11/08/2008

Re:RobeD4love's Talent is on cue!
(Date Posted:04/26/2009 15:14)

I agree. You can get pretty fancy tho ;)

usertype:1 tt= 0
SparklingRose
Share to: Facebook Twitter MSN linkedin google yahoo 13# 



Rank:Diamond

Score:5080
From: USA
Registered:01/02/2009

RE:RobeD4love's Talent is on cue!
(Date Posted:04/29/2009 00:06)

Reply to RobeD4love (04/13/2009 7:56:07 PM)



Rose! Why aren't you allowed to shoot pool?

Unfortunately i really didn't understand much else in your post, lmao but i'd gladly shoot a game!!



Rob




** OMG... 3 weeks later... smiley61 ... sorry folks!... Rob **


Well, dang... I missed the date for a game of pool?!  On our birthday's ta boot?!  Dammit...
smiley102


Meh... maybe, it was for the best ** sigh...    ... kleenex,  plz.... ugh **... I guess I'll fess up since by my great surprise you seem to be the only one on the planet that hadn't heard of my stellar billiard game I made up alllll by myself when I was 8! 

A bit of background:

My brother being 9 yrs older then I, got a pool table for Christmas one year.  I'd never been near one, and was lucky to see a game actually played on it since once he got it, it pretty much just collected dust after a handful of games with a couple of friends... but, I thought it was one cool lookin' contraption.  Dad had it installed in the finished basement... had the cue rack installed on the wall ... special lighting over the table, and gorgeous blue squares of chalk with a small dent for where (I've since been informed)   you chalk the end of the cue stick with, all perfectly lined up in a specially made groove just for that chalk along the top of that rack ... ** siigghh... eh hem... **

Anyway...

Myself, and my cat, were in the basement, and I know... I was told I was absolutely forbidden to touch anything that had anything to do with that pristine billiards set-up... but the cat jumped up there, and I had to get her down, and I couldn't stand the idea of that chalk not going to use... it was a gorgeous I tell ya!... and those shiny fancy sticks, with felt tips, and the rubber on the ends (those sticks bounce like pogos if you let them drop straight down .. have ya tried that?  so cool )... and, that brass knuckles lookin' thingy you use as what I know now to be a bridge... whoa!...the balls in their rainbow of colors .. striped, and solids,  in the wall case just gleaming in that fancy wooden triangle...  I'm tellin' ya Rob... for months I would go down there for toys,  or laundry, (all at the opposite end of the basement mind you) and would just stand there cuddling my cat, mezmerized by it all!.... And, NO... I never touched it... for MONTHS... com'on... right???... Plz... friends of mine wouldn't have made it 10 mins... sheesh!

So....

**  dammit... ran outta time to post it all right now... bbs to edit! **



(Message edited by SparklingRose On 04/29/2009 00:18)
usertype:3 tt= 0
Aimoo Team
Share to: Facebook Twitter MSN linkedin google yahoo 14# 



RE:RobeD4love's Talent is on cue!
(Date Posted:05/12/2009 13:23)

This message has been deleted due to Termination of Account.
ShYaNn
Share to: Facebook Twitter MSN linkedin google yahoo 15# 



Rank:Emerald

Score:2580
From: Canada
Registered:11/08/2008

Re:RobeD4love's Talent is on cue!
(Date Posted:05/12/2009 18:56)

Oh leave us in anticipation!!! ARGH!
usertype:1 tt= 0
WiTcHh
Share to: Facebook Twitter MSN linkedin google yahoo 16# 



Rank:Tiger Eye

Score:3660
From: Canada
Registered:11/18/2008

RE:RobeD4love's Talent is on cue!
(Date Posted:07/18/2009 18:32)

exactly!!

I can whip anyones' a$$ at
table top shuffle board

I can beat the pants off the
best at pingball

but pool

no way......lol
usertype:3 tt= 0

--------------------------------------------------------------
♥--๛Ẅ݆¢ђ๛-- ♥

<<Previous ThreadNext Thread>>
Page 1 / 1    
New Topic New Poll
We are on temporary (monitored) hiatus. Please check back and thank you for your interest in our group!
Sign Up | Create | About Us | SiteMap | Features | Forums | Show Off | Faq | Help
Copyright © 2000-2017 Aimoo Free Forum All rights reserved.

Get cheapest China Wholesale,  China Wholesale Supplier,  to be a retailer is easy now.
LUFFY LUFFY LUFFY
LUFFY LUFFY LUFFY LUFFY LUFFY LUFFY